BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 28, 2012

~~SETAUN je lagik...argghhh~~


Assalamualaikum...and hepi Monday..

"Allah selamatkan kamu"

"Allah selamatkan kamu"

"Allah selamatkan ina norazlina"

"Allah selamatkan kamu"

Alhamdulillah...hari ni genap usiaku 29 tahun..Syukur ke hadrat Allah SWT kerana memanjangkan usiaku sehingga ke hari ini..Kini aku bahagia Di samping suami

& anak2..semoga kebahagiaan hari ini akan terus berkekalan hingga ke syurga..

INA...Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran..

Seprise dari encik hubby ku...

Bday present turn to 29yo

PURSE CARLO RINO






Wowww...sungguh teruja.Purse idaman kini dalam handbag ku...Tenkiu sayang..

MOOD :: Hepi giler seh

posted from Bloggeroid

 http://inariena.blogspot.com/carlorino 

Posted via Blogaway

8 MAY 2012


~hepi bezday Darl~

OMG... da lama nk update n3 pasai besday cik hubby neh.tp x publish2 pon sbb bz bebenor mengumpul materialnyer.Wahhh....(bunyik cm bnyk benor larhh ;-))

Siyes aku sakap ni la pertama kalinye aku seprisekan cik hubby dgn beli kek..da bertaun kawin x penah aku selebrate besday dier.dier je yg slalu seprisekan aku tiap2 kali besday n anniversary kami..aku x pandaila nak wt sume ni..seprise2 tu.bagi adiah lagilarr jauh panggang dari api..!!!(maaf yunk yer,ina memang x pandai nak pilih2 adiah sbb taste kita x sama ler).tp ina adiahkan abg dgn kasih syg ina yang da 15 taun ni mencintai dirimu,..ecece...poyos larr aku..

Tara...

Kek Secret Recipe Choc Indulgence (tp dsebabkan kat opis xde peti ais.nampak kek tu da melt sikit)..tapi hantam saja la labu.majlis tetap berjalan seperti biasa.wahhhhh :)



Simple jer. Sila abaikan jika gambar kurang memuaskan.muahaha




Fuh..fuh...besday BOY turn TO 31yo



Pembantu peribadi yg "memang suka membantu"..kehkehkeh




I ngan cik hubby kiter..alamak susah kan kalu tukang amik gambo anak yg berusia 4 thn 4 bulan (ekceli dia msuk 5yo this year..tp budak ujg taun kan..biasa larr).amik gambo kepala x nampak penuh.haishh...boleyla cayang dari x dok...ngeh ngeh ngeh

Posted via Blogaway

Posted via Blogaway

Wednesday, May 23, 2012

Deactivated FB. ..

Assalamualaikum..& .peace YOO! !

Yeah...akhirnya smlm 22 Mei 2012 tamat sudah riwayat fb aku ngn husb..aku pon x pasti tentang perasaan aku bila Laman Muka Buku terpaksa aku tutup...gembira ke..sedih ker...mmmm ntah larhh...suatu perasaan yg sukar utk aku gambarkan dengan kata2 mahupun diatas sekeping kertas..kerana melalui Fb la aku mengetahui info2 terkini rakan2 sekelas mahupon semasa menuntut Di Ipt dulu..skunk putusla sudah duniaku dengan dunia FB.

Tapi klu itu yang terbaik buat aku ngn husb aku terima dgn rela hati...Ya..itu yg terbaik jika Fb itu membuatkan kami berdua semakin lalai serta kadangkala membuahkan perasaan curiga dihati masing2...

MOOD:taktaunakbicaragimana.







posted from Bloggeroid