BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 28, 2012

8 MAY 2012


~hepi bezday Darl~

OMG... da lama nk update n3 pasai besday cik hubby neh.tp x publish2 pon sbb bz bebenor mengumpul materialnyer.Wahhh....(bunyik cm bnyk benor larhh ;-))

Siyes aku sakap ni la pertama kalinye aku seprisekan cik hubby dgn beli kek..da bertaun kawin x penah aku selebrate besday dier.dier je yg slalu seprisekan aku tiap2 kali besday n anniversary kami..aku x pandaila nak wt sume ni..seprise2 tu.bagi adiah lagilarr jauh panggang dari api..!!!(maaf yunk yer,ina memang x pandai nak pilih2 adiah sbb taste kita x sama ler).tp ina adiahkan abg dgn kasih syg ina yang da 15 taun ni mencintai dirimu,..ecece...poyos larr aku..

Tara...

Kek Secret Recipe Choc Indulgence (tp dsebabkan kat opis xde peti ais.nampak kek tu da melt sikit)..tapi hantam saja la labu.majlis tetap berjalan seperti biasa.wahhhhh :)



Simple jer. Sila abaikan jika gambar kurang memuaskan.muahaha




Fuh..fuh...besday BOY turn TO 31yo



Pembantu peribadi yg "memang suka membantu"..kehkehkeh




I ngan cik hubby kiter..alamak susah kan kalu tukang amik gambo anak yg berusia 4 thn 4 bulan (ekceli dia msuk 5yo this year..tp budak ujg taun kan..biasa larr).amik gambo kepala x nampak penuh.haishh...boleyla cayang dari x dok...ngeh ngeh ngeh

Posted via Blogaway

Posted via Blogaway

0 ulasan: