BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 7, 2012

:Soalan: kenapa tutup acc FB..merajuk ker? ??

<3Assalam sume...& salam sejahtera!

Fuhhhh...tajuk kite pada hari ini. .:) buat pengetahuan korang da dekat dua minggu aku dah XDE Fb.(setakat neh masih ok jerk larh..nnti 2 x tau lagi cnne.ekeke)

Wah cuba korang peratikan pada tajuk n3 aku kali neh..mesti korang cakap bunyik mcm aku ade problem jer bila dah deactivatedkan laman muka buku neh.. tol tak...kan...kan...??? haaaa x lain lah tu sume nak pikir aku bergaduh,bertinju bagai dengan husb gara2 Fb la tuh...tol kan..

sory to say yer..terus terang dgn perasaan rendah diri aku mengakui sume yg aku tulis ini adalah benar belaka.tiada yg benar,melainkan sumenya benar tanpa selindung d sebalik tirai atau ader udang dsebalik mee kari..x de sebab aku closed acc fb sbb ade affair atau ape bagai yg ade kt benak fikiran korang..ntah...tetiba hati ni leh trima pulaks cadangan husb supaya xyah pakai fb lagi...(kdg2 cm x caye jer aku da xde Fb)...

::soalan:: x sayang ker weyy? ??

sayang...ooooii mana x sayang. .tipula kalu aku kata x terdetik sikit pon kat ati neh...opkos la aku da lama berfb ni.sejak study kt poli lagi aku da buat acc fb.tolak campur kali darab da dkt 5 taun tu.wp jarang nk on9,tp paswed aku tetap x lupa..dgn fb la aku jumpe balik ngn member2 d zaman gadis pinggitan lagi ..kat fb jugakla leh jumpe ex gelpren husb aku jugak...(cissssss) ...

Hurm sume keranamu FB.

TP aku lagi SAYANGKAN husb aku.sbb tu lah aku kena akur dgn kehendaknya kan...Tapi x mustahil kan kalau tetiba husb aku ajak berfb semula.muahaaaaaha...(gelak jahat***)
Kalau korang cmne pulak yer.???

p/s: tiadakaitandgnsesiapa eh...

posted from Bloggeroid

Tuesday, June 5, 2012

Menggapai Awan

Assalamualaikum readers...

Haaa ni kes xde kerja la neh...balik je kerja cik hubby ajak p menggapai awan sekejap.kehkehkeh...bawakla bebudak ber2 tu sekejap amik angin ats bangunan appt aku ni...

So dsebabkan macam dekat je dengan awan,sempatla aku abadikan sedikit kenangan..nampak cantik je pemandangan tu kan...





aduh. ..pandai plak si tecik aku neh...cenyum..tp hakikatnya dia memang murah dengan senyuman.(lain skit yg kedua neh)






aiseyyyy...ha ni kerja si budak berbaju DORA merah la neh..sungguh beria benor dia nak amik gambar..apasal aku nampak cm kontot jerk neh..sory yer..ni bukan ketinggian sebenar aku.aku tinggi jugakla okeh...:)




Tengok tu...aksi si kakak..dia ni memang 'ratu posing' okeh...kalu amik gamba jer x sah kalo tak cekak pinggang ker,letak tgn kat pipi ker..ade je POSE maut yg dia nk tunjuk.




posted from Bloggeroid