BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 5, 2012

Menggapai Awan

Assalamualaikum readers...

Haaa ni kes xde kerja la neh...balik je kerja cik hubby ajak p menggapai awan sekejap.kehkehkeh...bawakla bebudak ber2 tu sekejap amik angin ats bangunan appt aku ni...

So dsebabkan macam dekat je dengan awan,sempatla aku abadikan sedikit kenangan..nampak cantik je pemandangan tu kan...





aduh. ..pandai plak si tecik aku neh...cenyum..tp hakikatnya dia memang murah dengan senyuman.(lain skit yg kedua neh)






aiseyyyy...ha ni kerja si budak berbaju DORA merah la neh..sungguh beria benor dia nak amik gambar..apasal aku nampak cm kontot jerk neh..sory yer..ni bukan ketinggian sebenar aku.aku tinggi jugakla okeh...:)




Tengok tu...aksi si kakak..dia ni memang 'ratu posing' okeh...kalu amik gamba jer x sah kalo tak cekak pinggang ker,letak tgn kat pipi ker..ade je POSE maut yg dia nk tunjuk.




posted from Bloggeroid

1 ulasan:

Inariena said...

tes jer coment sbb tgk xde sape yg komen.boley x