BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 8, 2012


posted from Bloggeroid

Thursday, June 7, 2012

:Soalan: kenapa tutup acc FB..merajuk ker? ??

<3Assalam sume...& salam sejahtera!

Fuhhhh...tajuk kite pada hari ini. .:) buat pengetahuan korang da dekat dua minggu aku dah XDE Fb.(setakat neh masih ok jerk larh..nnti 2 x tau lagi cnne.ekeke)

Wah cuba korang peratikan pada tajuk n3 aku kali neh..mesti korang cakap bunyik mcm aku ade problem jer bila dah deactivatedkan laman muka buku neh.. tol tak...kan...kan...??? haaaa x lain lah tu sume nak pikir aku bergaduh,bertinju bagai dengan husb gara2 Fb la tuh...tol kan..

sory to say yer..terus terang dgn perasaan rendah diri aku mengakui sume yg aku tulis ini adalah benar belaka.tiada yg benar,melainkan sumenya benar tanpa selindung d sebalik tirai atau ader udang dsebalik mee kari..x de sebab aku closed acc fb sbb ade affair atau ape bagai yg ade kt benak fikiran korang..ntah...tetiba hati ni leh trima pulaks cadangan husb supaya xyah pakai fb lagi...(kdg2 cm x caye jer aku da xde Fb)...

::soalan:: x sayang ker weyy? ??

sayang...ooooii mana x sayang. .tipula kalu aku kata x terdetik sikit pon kat ati neh...opkos la aku da lama berfb ni.sejak study kt poli lagi aku da buat acc fb.tolak campur kali darab da dkt 5 taun tu.wp jarang nk on9,tp paswed aku tetap x lupa..dgn fb la aku jumpe balik ngn member2 d zaman gadis pinggitan lagi ..kat fb jugakla leh jumpe ex gelpren husb aku jugak...(cissssss) ...

Hurm sume keranamu FB.

TP aku lagi SAYANGKAN husb aku.sbb tu lah aku kena akur dgn kehendaknya kan...Tapi x mustahil kan kalau tetiba husb aku ajak berfb semula.muahaaaaaha...(gelak jahat***)
Kalau korang cmne pulak yer.???

p/s: tiadakaitandgnsesiapa eh...

posted from Bloggeroid

Tuesday, June 5, 2012

Menggapai Awan

Assalamualaikum readers...

Haaa ni kes xde kerja la neh...balik je kerja cik hubby ajak p menggapai awan sekejap.kehkehkeh...bawakla bebudak ber2 tu sekejap amik angin ats bangunan appt aku ni...

So dsebabkan macam dekat je dengan awan,sempatla aku abadikan sedikit kenangan..nampak cantik je pemandangan tu kan...





aduh. ..pandai plak si tecik aku neh...cenyum..tp hakikatnya dia memang murah dengan senyuman.(lain skit yg kedua neh)






aiseyyyy...ha ni kerja si budak berbaju DORA merah la neh..sungguh beria benor dia nak amik gambar..apasal aku nampak cm kontot jerk neh..sory yer..ni bukan ketinggian sebenar aku.aku tinggi jugakla okeh...:)




Tengok tu...aksi si kakak..dia ni memang 'ratu posing' okeh...kalu amik gamba jer x sah kalo tak cekak pinggang ker,letak tgn kat pipi ker..ade je POSE maut yg dia nk tunjuk.




posted from Bloggeroid

Monday, May 28, 2012

~~SETAUN je lagik...argghhh~~


Assalamualaikum...and hepi Monday..

"Allah selamatkan kamu"

"Allah selamatkan kamu"

"Allah selamatkan ina norazlina"

"Allah selamatkan kamu"

Alhamdulillah...hari ni genap usiaku 29 tahun..Syukur ke hadrat Allah SWT kerana memanjangkan usiaku sehingga ke hari ini..Kini aku bahagia Di samping suami

& anak2..semoga kebahagiaan hari ini akan terus berkekalan hingga ke syurga..

INA...Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran..

Seprise dari encik hubby ku...

Bday present turn to 29yo

PURSE CARLO RINO






Wowww...sungguh teruja.Purse idaman kini dalam handbag ku...Tenkiu sayang..

MOOD :: Hepi giler seh

posted from Bloggeroid

 http://inariena.blogspot.com/carlorino 

Posted via Blogaway

8 MAY 2012


~hepi bezday Darl~

OMG... da lama nk update n3 pasai besday cik hubby neh.tp x publish2 pon sbb bz bebenor mengumpul materialnyer.Wahhh....(bunyik cm bnyk benor larhh ;-))

Siyes aku sakap ni la pertama kalinye aku seprisekan cik hubby dgn beli kek..da bertaun kawin x penah aku selebrate besday dier.dier je yg slalu seprisekan aku tiap2 kali besday n anniversary kami..aku x pandaila nak wt sume ni..seprise2 tu.bagi adiah lagilarr jauh panggang dari api..!!!(maaf yunk yer,ina memang x pandai nak pilih2 adiah sbb taste kita x sama ler).tp ina adiahkan abg dgn kasih syg ina yang da 15 taun ni mencintai dirimu,..ecece...poyos larr aku..

Tara...

Kek Secret Recipe Choc Indulgence (tp dsebabkan kat opis xde peti ais.nampak kek tu da melt sikit)..tapi hantam saja la labu.majlis tetap berjalan seperti biasa.wahhhhh :)



Simple jer. Sila abaikan jika gambar kurang memuaskan.muahaha




Fuh..fuh...besday BOY turn TO 31yo



Pembantu peribadi yg "memang suka membantu"..kehkehkeh




I ngan cik hubby kiter..alamak susah kan kalu tukang amik gambo anak yg berusia 4 thn 4 bulan (ekceli dia msuk 5yo this year..tp budak ujg taun kan..biasa larr).amik gambo kepala x nampak penuh.haishh...boleyla cayang dari x dok...ngeh ngeh ngeh

Posted via Blogaway

Posted via Blogaway

Wednesday, May 23, 2012

Deactivated FB. ..

Assalamualaikum..& .peace YOO! !

Yeah...akhirnya smlm 22 Mei 2012 tamat sudah riwayat fb aku ngn husb..aku pon x pasti tentang perasaan aku bila Laman Muka Buku terpaksa aku tutup...gembira ke..sedih ker...mmmm ntah larhh...suatu perasaan yg sukar utk aku gambarkan dengan kata2 mahupun diatas sekeping kertas..kerana melalui Fb la aku mengetahui info2 terkini rakan2 sekelas mahupon semasa menuntut Di Ipt dulu..skunk putusla sudah duniaku dengan dunia FB.

Tapi klu itu yang terbaik buat aku ngn husb aku terima dgn rela hati...Ya..itu yg terbaik jika Fb itu membuatkan kami berdua semakin lalai serta kadangkala membuahkan perasaan curiga dihati masing2...

MOOD:taktaunakbicaragimana.







posted from Bloggeroid

Saturday, April 28, 2012

Hoooyeeeh..hoooyehhh





Spesel from hubby. .tenKS SYG

Assalamualaikum sumer! !!

Wahh...wah...wah selamat berhujung minggu kengkwan blogger... hari ni tetiba pla dtg idea nk update entry pasal jam tangan..ekceli da sebulan beli daa tp tetiba pla terasa nk citer dlm entry kali ni.bukan ape teruja dowhh. ni la kali pertama pkai jam tgn yg mahal skit..xpela kan,nak merasa...tah2 sekali jerk seumo idup. Tq to my hubby sebab belikan ehh..mlm ckp nak beli ,tup tup abis keje terus hubby bawak p kat Selayang Mall.

Whoaaa...hapening giler seh ati nie..ape yg diidamkan menjadi kenyataan.Pas ni nk rekues purse pla.asik2 koyak jerkk..hahaha

Sebenarnya minat jam tgn jenama Tissot..tp harganya afte less masih ribu2..mak oiii...nak beli boleh (ecece) tp memikiorkan bnyk lg benda laie yg boley dibeli,so carikla lain brand yg lebey kurang serupa..akhirnya inilah brandnye ESPRIT..

Posted via Blogaway

Wednesday, April 25, 2012

"Menci. ..Menci...Menci Larrrr" :-(

10 BULAN..
Yaaaa...Hampir 10 bulan aku pertahankan segalanya..akhirnya betapa hancur luluh ati ni bila dapat tau ptg smlm..KENAPA KENAPA KENAPA...susah sgt ker?
Betul aku x sangka sungguh,sungguh x ku duga sama sekali. .

Wahai berat badanKU..
Kenapala ko x boley maintain haaa.? 3 KG ibarat 13kg bg aku.waaaaa x caya aku nk dapat balik berat macam dulu.x mo xmo x mo larrrh...pegila main jauh2...tulun3 jgn dekatkan dirimu padaku.Aku TAK INGIN MENERIMAMU KEMBALI DALAM HIDUPKU...abg tolong inaaaaaaa...


ooo ooo ni sesuwai kot ehh?

posted from Bloggeroid

Monday, April 23, 2012

::huKUM K@RM@ ::



~~Permulaan sebuah kehidupan ~~
Kehidupan kita boleh diumpamakan sebuah skrip yg telah ditulis oleh-NYA.!! Samada perjalanan kehidupan itu BAHAGIA mahupun DERITA.



Meniti hari2 yang mendatang dengan penuh pengharapan. untuk menjadikan hidup kita bertambah baik @ semakin baik...





Memerlukan seseorang utk kita berkongsi masalah. Jua sebagai pelindung kepada insan2 yg kita sayangi..Yaa MELINDUNGI & DILINDUNGI.. @dalah 2 benda yang berbeda! !




Kadang2 aku mencari kekurangan serta kelemahan diri ini supaya tidak akan nampak sedikit pun kurang dari pandanganmu.Namun dugaan demi dugaan sentiasa menjengah..Persoalannya mampukah aku utk menggalas beban ini seorang diri.??




Aku sedar diri ini tidak mampu menjadi yg SEMPURNA untukMu..namun aku cuba menjadi yang TERBAIK antara yg terbaik! ! INSHAALLAH

posted from Bloggeroid

Saturday, April 21, 2012

Alahai...penuh habuk ngn sawang lerr...:p

Alhamdulillah akhirnya berjaya jugak aku nk hupdate blogs guna GTab ni. .TenKS pada my new fwen yg tulun..
Nah amek ko...lamanya x bukak blog neh..bersawang bagai da..nasib lalang je tak smpat nak naik..Hurm enjin baru start lom panas lagik neh...per ye nak direpekkan dlm BELOG tuk taun 2012 ni..ekeke...OH ya..ekceli da lama nak story tp xleh nk hupdate belog, sO ENTRY kali ni nak cerita skit pasal SKINCARE (chewahhhh) ...umo taun ni dah 29 TAUN...baru larh nak berjinak2 pakai complete set tuk SKINCARE..sblm ni cleanSER je yg ader pong !!! Muahahaha. . .
MaryKay.. Nama agak gah di Asia. . .wp harga quite expensive tp BERBALOI-BALOI ooo. . . Memang muka nmpk lain lerr...so FAr leh say BYE2 pada kulit tidak bermaya ngn kusam..nampak licin n lembab jerk. I LOIKEE...




TADAAA.. Trial Set TimeWise MK yg ke 2..

Hahaha.sesajar nak share ngn kwn2 kat sini..
Tadaaaaa

posted from Bloggeroid